چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
کد خبر: 351497
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
محسن عزتی کرمانشاه

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) با تاکید بر اهمیت تهذیب گفت: امروز باید طلاب در کنار تحصیل اهتمام فراوانی به اخلاقیات و تهذیب داشته باشند.

حجت الاسلام محسن عزتی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به اهمیت تهذیب و با تاکید بر اینکه علاوه بر رشد علمی باید طلابی مهذب تحویل جامعه بدهیم، اظهار داشت : مسئولان و اساتید حوزه بعنوان الگو و سر مشق برای تاثیرگذاری بیشتر باید اول خود مهذب باشند چرا که تهذیب نقش مهم و بی بدیلی در پرورش طلاب جوان دارد.

وی گفت : معاونت تهذیب باید با جدیت و تلاش بیشتری در زمینه های اخلاقی طلاب فعالیت کند و اخلاقیت فردی آنها را به سطح اعلاء برساند، در این صورت می توانیم طلاب موفقی پرورش دهیم که با قرار گرفتن در بطن جامعه از شخصیت های کار ساز و تاثیر گذار در زمینه های اخلاقی خواهند بود.

حجت الاسلام عزتی، با بیان اینکه طلبه اول باید تزکیه شود و بعد به کسب علم بپردازد عنوان کرد : معلمان اخلاق به عنوان الگوهای اصلی در جامعه خصوصا برای نسل جوان مطرح هستند بنابراین تزکیه و خوسازی در این راه امری مهم و اجتناب ناپذیر است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه تصریح کرد : در راستای برنامه های تهذیبی این مدرسه کلاس های متنوعی چون کلاس قرآن مخصوص همه پایه های تحصیلی  برگزار می گردد .

وی در پایان آورشد : هم چنین  در مناسبت های مختلف مسابقات کتابخوانی در این مدرسه برگزار و در پایان نیز در این خصوص مسابقه ای برگزار  و نفرات برتر معرفی خواهند شد .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha