یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
شهید

حوزه/ همایش بزرگ "همه باید بدانند" با حضور برادر شهید دکتر شهریاری و یکی از کارشناسان برنامه تلویزیونی "ثریا"، درمدرسه علمیه 14معصوم برازجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از برازجان، در این همایش ابتدا برادر شهید دکتر شهریاری با ابراز خرسندی از حضور درجمع طلاب و روحانیون، گفت: امنیت و آرامشی که هم اینک در کشور ایران اسلامی برقرار است، مرهون رشادت ها و جانفشانی های شهدایی است که جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند تا من و شما اکنون در این امنیت و آرامش نفس بکشیم.

وی با بیان این که شهید شهریاری در زمینه علم و تقوا سرآمد بود، ادامه داد:  تقید و التزام ایشان به نماز شب، ترک گناهان و مردم داری از جمله ویژگی هایی بود که باید بیشتر مورد توجه نسل جوان و مردم ولایی ایران قرارگیرد.

*زیاده خواهی های غرب

درادامه این همایش، مهندس میرزایی، از کارشناسان برنامه تلویزیونی"ثریا" با اشاره به مذاکرات هسته ای، گفت: توافق با کشورهای1+5 اگر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را خدشه دار نکند، مطلوب و مورد نظر همگان است، ولی آنچه به نظر می رسد این که غربی ها به دنبال زیاده خواهی و تحمیل خواسته های خود هستند که امیدواریم تیم مذاکره کننده ایرانی با دقت نظر، اشکالات اساسی موجود را به نحو شایسته ای رفع نماید.

برپایه این گزارش، در حاشیه این همایش طلاب با امضاء طوماری بر حق هستهای ملت ایران تاکید کرده و خواستار ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های غرب شدند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha