دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
صادقی لرستان

حوزه/ امروز بهترین فرصت دراختیار طلاب و فضلای حوزه های علمیه قرار گرفته و باید از آن در جهت اصلاح اخلاق جوامع انسانی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از لرستان، آیت الله عباسعلی صادقی، پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد با اشاره به این که عالم از جایگاه ویژه ای در نزد خدای متعال برخوردار است، گفت: امروز بهترین فرصت دراختیار طلاب و فضلای حوزه های علمیه قرار گرفته و باید از آن در جهت اصلاح اخلاق جوامع انسانی بهره گرفت.

تولیت حوزه علمیه کمالیه خرم آباد افزود: عالم واقعی پیش از معلم بودن، باید مربی کاملی باشد و با تهذیب نفس، الگوی جامعه باشد و دیگران را با عمل و اخلاص خود مکتب اهل بیت(ع) نماید.

وی با اشاره به این که اگرعالم مهذب باشد، تبلیغ او نیز اثر گذار خواهد بود، طلاب حوزه های علمیه را به تزکیه نفس  در کنار جدیت در تحصیل علم فرا خواند.

*ضرورت کیفیت بخشی به برنامه های آموزشی

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی، مدیر حوزه علمیه استان لرستان نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از وضعیت مدارس استان، گفت: امید اریم در مدارس بیشتر به بحث کیفیت آموزشی پرداخته شود،

وی خاطر نشان کرد:مدیران مدارس باید با تعامل روزافزون با اساتید، به دنبال کیفیت بخشی به برنامه های آموزشی، تهذیبی و پژوهشی باشند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha