سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
حجت الاسلام محمد رضا مبلغی - لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان، نقد سازنده را اثربخش خواند و گفت: نقد غیر منصفانه خارج از روحیه همدلی و همزبانی بوده و با این مسئله در تضاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مبلغی، امروز در جمع فعالان سیاسی و فرهنگی استان لرستان، در سالن آمفی تائتر جهاد کشاورزی، در خرم آباد با تاکید بر ضرورت تلاش برای تحقق شعار سال، گفت: همه باید تلاش کنیم همدلی و هم زبانی در جامعه فراگیر شود و این مهم تحقق نمی یابد، مگر ملت و دولت در کنار هم باشند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه همدلی و هم زبانی به معنای احترام به باورها و برآوردن خواسته های متقابل دولت و ملت است، ابراز داشت: باید به مردم احترام گذاشت و در راستای رفع نیازهای آنها گام برداشت.

وی خاطر نشان کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی همواره از مردم به عنوان یکی از ارکان و عناصر اصلی حکومت نام می بردند و کمک به حل مشکلات مردم و جلب رضایت آنها را از وظایف نظام و دولت می دانستند.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حل مشکلات اقتصادی مردم، تصریح کرد: معظم له همواره بر همدلی و هم زبانی دولت و ملت تاکید دارند و باید برای تحقق کامل آن تلاش کرد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان همچنین نقد سازنده را اثربخش خواند و گفت: نقد غیر منصفانه خارج از روحیه همدلی و همزبانی بوده و با این مسئله در تضاد است.

با اشاره به اینکه برای پیشرفت ایران در زمینه های گوناگون، باید مردم نیز همراه دولت باشند، بیان داشت: هر کدام از استان های کشور همانند قم که به عنوان مرکز فرهنگی و دینی شناخته می شود، می توانند الگویی موفق از نظام جمهوری اسلامی را به نمایش بگذارند.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های استان لرستان، گفت: لرستان به واسطه شرایط اقلیمی و منطقه ای می تواند به یکی از قطب های اصلی اقتصادی کشور تبدیل گردد.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی خاطرنشان کرد: لرستان از قطب های اصلی حوزه های علمیه بوده و وجود مدارس علمیه با قدمت 400ساله در این استان نشان از آن دارد که مردم لرستان همواره با روحانیت و مرجعیت همراه و همگام بوده اند، و از این رو زمینه پیشرفت و توسعه فرهنگی در این استان فراهم است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha