سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
1

حوزه/ قرارداد همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و بیمه آسیا به امضای روسای دو مجموعه رسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین ربانی، رئیس مرکز خدمات و دکتر کاردگر، مدیرعامل شرکت بیمه آسیا در جلسه‌ای با حضور مدیران ستادی دو مجموعه تفاهم‌نامه بیمه‌ای منعقد کردند.

بر اساس این گزارش: طبق این تفاهم‌نامه بیمه تکمیلی درمان طلاب و روحانیون سراسر کشور، بیمه عمر و حادثه، بیمه خودرو(بدنه و ثالث) و... با شرایط و تخفیفات ویژه توسط شرکت بیمه آسیا انجام خواهد گرفت.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ضمن تبریک آغاز همکاری دو مجموعه اظهار کرد: ما باید در همکاری نمونه باشیم و به صورت اسلامی عمل کنیم.

وی با اشاره روایتی از ائمه معصومین(ع) بیان کرد: ائمه معصومین(ع) فرموده‌اند، نسبت به پدر و مادر، امانت و قول سه چیزی هستند که در آنها خلف جایز نیست.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با بیان این که بنای ما بر خلف وعده نیست افزود: ما انتظار داریم که حساب شده قول داده شود و به قولی که داده می‌شود عمل شود.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسات مشترک بین مدیران دو مجموعه به صورت ماهانه و برگزاری جلسات مشترک بین مدیران استانی به صوت دو هفته یک‌بار و اطلاع‌رسانی مناسب از طریق بروشور می‌تواند به افزایش همکاری‌های دو طرف و تسریع در خدمت‌رسانی کمک کند.

در ادامه دکتر کاردگر مدیر عمل بیمه آسیا با بیان اینکه ما صادقانه وارد کار شده‌ایم و افتخار می‌کنیم که با مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کار کنیم اظهار کرد: هدف ما ارائه خدمت به مردم است و آنها را سهامداران مجموعه خود قلمداد می‌کنیم که باید امانت دارد سهام آنها باشیم.

وی بیان کرد: انتظار داریم که مرکز خدمات همکاری لازم را با بیمه آسیا در رساندن این امانت به سهامداران آن داشته باشد تا خدشه‌ای به این امانت وارد نشود.

مدیرعامل بیمه آسیا افزود: ما سربازان این جامعه هستیم که به آن خدمت می‌کنیم و هر کسی کارش را درست انجام دهد جامعه به حداکثر رفاه خود می‌رسد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام حسام افروز معاون سلامت و تأمین اجتماعی مرکز خدمات در خصوص اطلاع رسانی کامل به طلاب و روحانیون از طریق بروشور، واریز مبالغ به صندوق قرض‌الحسنه و ارسال پیامک پس از واریزی توضیحاتی را بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha