پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
شیخ جلال الدین صغیر

حوزه/ مطمئن باشید که مجاهدان عراق به زودی انتقام خون شما را از سران فتنه خواهند گرفت و من در گذشته گفته ام و اکنون نیز تکرار می کنم که «الخیر فیما وقع» و شما به زودی آثار این خیر را خواهید دید و شاهد جنبش های زیادی خواهید بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین شیخ جلال الدین صغیر گفت: اوضاع پیش روی ما به گونه ای است که باید بیش از پیش هوشیار باشیم و بر وحدت و همبستگی خود پشت پرچم مرجعیت بیفزاییم.

وی افزود: فتنه گران عراق همچنان با خباثت هرچه بیشتر و با در نظر گرفتن منافع خود با امور برخورد می کنند و ما از مردم می خواهیم به شایعات بی اساسی که پراکنده می شود توجه نکنند.

شیخ حمودی درباره انفجارهای تروریستی کویت نیز گفت: انفجار تروریسیت کویت پیامدهای خوبی داشت، زیرا باعث شد مردم این سؤال را مطرح کنند که این افراد چرا مساجد شیعیان را در ماه رمضان منفجر می کنند در حالی که آنها پیش از این ادعا می کردند شیعیان کافران و مشرکانی هستند که نماز جمعه نمی خوانند و اصلا مسجد ندارند، پس اکنون چگونه است که هنگام نماز جمعه به مساجد شیعیان حمله می کنند چه در کویت و چه الدمام و قطیف.

وی خطاب به شیعیان کشورهای خلیج فارس نیز گفت: اگر قدرت شما نبود به شما حمله نمی کردند، زیرا تروریست ها افرادی ترسو و بزدل و ضعیف هستند و به خاطر ترس خود از این روش ها برای مبارزه با شما استفاده می کنند.

شیخ حمودی خطاب به قربانیان حوادث تروریستی کویت و عربستان گفت: مطمئن باشید که مجاهدان عراق به زودی انتقام خون شما را از سران فتنه خواهند گرفت و من در گذشته گفته ام و اکنون نیز تکرار می کنم که «الخیر فیما وقع» و شما به زودی آثار این خیر را خواهید دید و شاهد جنبش های زیادی خواهید بود؛ چرا که امروز شیعیان متحد و یکپارچه هستند. دشمنان گمان می کنند ما فرار می کنیم، اما پس از هر انفجار اجتماع مردم در مساجد مورد حمله بیش از پیش شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha