دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تاکید بر ضرورت ایجاد اشتغال پایدار در جامعه، تصریح کرد: اگر صنعت در جامعه پویا و فعال باشد، عواملی از جمله بیکاری و رکود اقتصادی نیز کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، عصر امروز در دیدار با مدیران و کارکنان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان لرستان، ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان امام علی(ع)، گفت: لحظات ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای بهره گیری از فیوضات معنوی ضیافت الهی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اهمیت شب زنده‌داری در ماه مبارک رمضان، ابراز داشت: آمرزش گناهان و کسب رحمت واسعه الهی و همچنین افزایش برکات در زندگی، از مهمترین برکات سحرهای این ماه است.

وی در ادامه با اشاره به این‌که بخش صنعت، معدن و تجارت دارای ظرفیت‌های ارزشمندی است که می‌توان از آن برای ایجاد اشتغال پایدار بهره گرفت، تصریح کرد: بخش عمده تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و اشتغال به حوزه صنعت مرتبط می شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که اگر صنعت در جامعه پویا و فعال باشد، عواملی از جمله بیکاری و رکود اقتصادی نیز کاهش می‌یابد، گفت: با برنامه ریزی منسجم، توسعه زیر ساخت‌ها و همچنین همت مردم و مسئولان، می توان از بخش صنعت برای رونق تولید و اشتغال در جامعه استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تاکید بر این که متولیان صنعت باید در مسیر تحقق سیاست های کلی برنامه ششم توسعه حرکت کنند، افزود: بخش صنعت برخلاف سایر بخش ها، اقتصاد پایدار را ایجاد می‌کند، لذا باید با جذب سرمایه گذار و استفاده از توان بخش خصوصی، صنعت کشور را پویا و فعال کنیم.

وی با اشاره به این‌که بانک‌ها باید تسهیلات لازم را در اختیار کارآفرینان وتولیدکنندگان قرار دهند، تصریح کرد: تسهیلات دریافتی هم البته فقط برای رونق تولید و اشتغال به کار گرفته شود.

امام جمعه خرم آباد در پایان ابراز امیدواری کرد: مسئولان با در نظر گرفتن ظرفیت‌های بالای استان لرستان، زمینه کار و کسب در استان را فراهم نماینده تا اشتغال پایدار در استان فراهم شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha