چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
یگان نظامی حرم امام علی(ع)

حوزه/ دوره آموزشی انصار کرار برای آموزش نیروهای داوطلب مقابله با داعش با موفقیت برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در این دوره تعداد جدیدی از دانشجویان با شیوه های جنگ نوین و همچنین کار با انواع سلاح آشنا شدند.

تولیت حرم امام علی(ع) در مراسم پایانی این دوره گفت: در دست گرفتن ابتکار عمل در دفاع از سربلندی کشور و حمایت از مقدسات ضرورری است.

وی آماده سازی و آموزش نیروهای نظامی را جزء کوچکی از تلاش های آستان مقدس برای مقابله با ناامنی در عراق دانست و افزود: در این دوره تعدادی از دانشجویان عراقی برای مواجهه با هرگونه آشوب و وضعیت اضطراری آموزش دیدند.

مسئول آموزش نیروهای داوطلب هم گفت: این جوانان نخبه از نجف و استان های هم جوار در پاسخ به ندای مرجعیت به اینجا آمده اند و آموزشهای لازم را به آن ها دادیم تا برای انجام رهنمودهای مرجعیت آماده باشند.

وی ادامه داد: آموزش های مختلفی به این جوانان داده شد؛ از جمله: آموزش کار با سلاح های سبک و سنگین و شیوه جنگ های نوین، استتار و دورهای اطلاعات عملیات برای پیش بینی فکر دشمن.

یکی از آموزش دیدگان هم به نمایندگی از جمع به ایراد سخن پرداخت و گفت: رزمندگان آماده اند تا جان خود را فدای خاک کشور و مقدسات کنند با مرجعیت عهد می بندند که همیشه آماده شهادت باشند.

در بخشی از این مراسم نیروهای آموزش دیده به انجام حرکات نمایشی پرداختند که تحسین حاضران را برانگیخت.

انتهای پیام 20/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • amir...nazariami IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    0 0
    لبیک..لبیک..لبیک یا زهرا(س)