جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
حجت‌الاسلام هادی صادقی

حوزه / معاون فرهنگی قوه قضائیه با اشاره به این که محصولات حوزه برای همه اقشار قابل استفاده است، گفت: مردم، تشنه آشنایی با قرآن هستند و اگر بتوانیم معارف قرآنی را با زبان روز به آن ها منتقل کنیم، قدم بزرگی برداشته ایم.

حجت‌الاسلام و المسلمین هادی صادقی در حاشیه بازدید از بیست وسومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، ضمن حضور در غرفه خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به اینکه محل بخش حوزوی امسال نسبت به سال گذشته بهتر است، اظهار داشت: خوشبختانه امسال حوزه علمیه نسبت به سال گذشته حضور پر رنگ تری در نمایشگاه بین المللی قرآن دارد که جای تقدیر از مسئولان حوزه و نمایشگاه دارد.

وی ادامه داد: استقبال مردم از حضور حوزه علمیه در نمایشگاه، نشانگر آن است که مردم تشنه آشنایی با قرآن هستند و اگر ما بتوانیم معارف قرآنی را با زبان مردم به آن ها بگوییم تا جایی که حتی کودکان را هم با این معارف آشنا کنیم، قدم بزرگی برداشته ایم.

معاون فرهنگی قوه قضاییه با تاکید بر اینکه در گذشته تولیدات حوزه مختص خود حوزه بود، تصریح کرد: خوشبختانه امروز حوزه محصولاتی را تولید می کند که برای همه اقشار قابل استفاده است و حتی در نمایشگاه امسال شاهد حضور غرفه ای مختص کودکان در بخش حوزوی هستیم. این امر ما را به رسالت اصلی خود که آشنایی اقشار مختلف جامعه با معارف قرآنی است می رساند؛ البته باید کارهای بسیار زیادی انجام دهیم که به این هدف دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی در پایان به مقایسه نمایشگاه قرآن امسال با سال های گذشته پرداخت و تأکید کرد: به نظر من تجمیع مجموعه های مرتبط در کنار یکدیگر نسبت به سال های گذشته ارتقا یافته که فکر می کنم یکی از مهم ترین شاخصه های نمایشگاه امسال باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha