چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
راهپیمایی روز قدس

حوزه/ راهپیمایی روز جهانی قدس در استان یزد همزمان با سراسر کشور 19 تیرماه امسال مصادف با 23 رمضان، در ۷۰ نقطه استان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از یزد، این راهپیمایی در یزد ساعت 11 صبح روز جمعه از میدان شهید بهشتی، خیابان امام خمینی(ره)، چهار راه شهدا، خیابان قیام آغاز و در نهایت به مسجد ملااسماعیل محل برگزاری نماز جمعه یزد ختم می‌شود.

قرائت شعارهای تبیینی و انقلابی، اجرای سرود غزه توسط دانش‌آموزان یزدی و قرائت بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با موضوع محکوم کردن رژیم کودک‌کش صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم جهان از جمله برنامه‌های تدوین شده از سوی ستاد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در استان یزد است.

برپایه این گزارش، به دلیل افزایش دمای شهر یزد، آب پاشی طول مسیر راهپیمایی، ایجاد استراحتگاه‌های متعدد در مسیر و انجام هماهنگی‌های لازم به منظور استقرار آمبولانس از جمله تدابیر رفاهی برای مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در استان یزد است.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس نماد وحدت و همبستگی مسلمانان جهان اسلام به ویژه شیعیان است، حضور احزاب و تشکل‌های مختلف فرهنگی و سیاسی استان در راهپیایی روز قدس نشانه وحدت، همبستگی و اتحاد ملت و دولت ایران در برابر دشمنان و زورگویان جهان خواهد بود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha