شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
راهپیمایی روز قدس

حوزه/ روز جهانی قدس، تدبیر حکیمانه بنیانگذار انقلاب اسلامی بود که هر ساله زمینه ای را برای نمایش قدرت امت اسلام در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار جهانی و رژیم اشغالگر صهیونیستی فراهم می آورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، مدیران حوزه های علمیه خواهران و برادران استان بوشهر، در بیانه مشترکی، آحاد ملت انقلابی به ویژه طلاب و روحانیون را به حضور پرشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس، تدبیر حکیمانه بنیانگذار انقلاب اسلامی بود که هر ساله زمینه ای را برای نمایش قدرت امت اسلام در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار جهانی و رژیم اشغالگر صهیونیستی فراهم می آورد.

امرزو از سویی، رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی گلوی فلسطین را می فشارد و از سوی دیگر، ایادی مرعوب و دست نشانده و مرتجع منطقه، یمن و دیگر کشورهای اسلامی را به خاک و خون می کشند تا طعم خون و خمپاره، رمضان تلخ مسلمانان از غزه تا یمن را رقم زند.

مدیریت حوزه های علمیه برادران و خواهران استان بوشهر با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و مراجع معظم تقلید از همه مردم شریف استان جهت شرکت در راهپیمایی این روز با شکوه دعوت می کند تا دوشادوش روحانیون و طلاب ارجمند در این آوردگاه بزرگ اسلامی، بار دیگر  فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن، طنین انداز شود و رسوایی مدعیان دروغین حقوق بشر، عیان گردد.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha