سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
آیت الله آملی لاریجانی / راهپیمایی روز قدس

حوزه/ رئیس قوه قضائیه گفت: پیام راهپیمایی روز قدس این است که ملت ایران هیچگاه در مقابل ابر قدرت ها سر خم نخواهد کرد و برای استیفای حقوق خود از پا نخواهد نشست و برای رسیدن به اهداف عالیه و حقوق قانونی خود فروگزار نخواهد کرد و دیگران نیز نمی توانند اراده باطلی بر ما تحمیل نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله صادق آملی لاریجانی پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی  قدس شهر مقدس قم با اشاره به پیام همیشگی مردم مسلمان ایران اسلامی در این روز بزرگ اظهارداشت: روز قدس، روز جهان اسلام است و ملت ایران همیشه در پیشتبیانی از ملت ستم دیده فلسطین پیشتاز بوده است.

وی افزود: این راهپیمایی از جهاتی دارای اهمیت و همچنین دارای پیام های قاطعی برای حوزه داخلی و خارجی است.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: این راهپیمایی پیام مهمی برای کشور های اسلامی دارد که آنها با تاسی از ملت ایران در به رسمیت شناختن حقوق حقه ملت فلسطین و قدس شریف کوشا باشند  و تلاش هایی گسترده ای را برای قدس انجام دهند.

وی تصریح کرد: پیام دیگر این راهپیمایی برای اسرائیل و ایادی مستکبران  است، مبنی بر اینکه ملت های مسلمان و به ویژه ملت ایران هنوز بر سرعهدی که با آرمان قدس شریف بسته اند  پایبندند و هیچکاه تسلیم فشار ها نخواهند شد و روزی قدس شریف را آزاد خواهند کرد.

آیت الله آملی لاریجانی بیان داشت: پیام دیگر این راهپیمایی این است که ملت ایران هیچگاه در مقابل ابر قدرت ها سر خم نخواهد کرد و برای استیفای حقوق خود از پا نخواهد نشست و برای رسیدن به  اهداف عالیه و حقوق قانونی خود فروگزار نخواهد کرد و دیگران نیز نمی توانند اراده  باطلی بر ما تحمیل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha