پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
کد خبر: 353491
۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
حجت الاسلام رحیمی صادق

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس از برگزاری دوره اختبار و تثبیت با حضور 900 متقاضی ورود به حوزه خبرداد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد هادی رحیمی صادق، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برنامه های آتی حوزه علمیه استان فارس ، اظهارداشت: یکی از برنامه های مهمی که هم اکنون در حال برنامه ریزی برای آن هستیم ، بحث پذیرش حوزه و طلاب جدید الورود است.

وی با بیان اینکه استان فارس ازجمله استان هایی است که میزان اشتیاق جوانان آن برای حضور در حوزه بسیار زیاد است، بیان داشت: امسال استقبال بسیار خوبی از سوی جوانان برای ورود به حوزه استان شده است بطوریکه نسبت به سال های گذشته بیش از 100 نفر افزایش در ثبت نام داشتیم .

مدیر حوزه علمیه استان فارس، تصریح کرد: از کل افرادی که برای حضور در حوزه ثبت نام کرده بودند، حدود 900 نفر موفق به گذراندن آزمون کتبی شدند.

وی از برگزاری دوره اختبار و تثبیت برای این افراد، خبرداد و یادآورشد: در این دوره افراد متقاضی ورود به حوزه با اصول و وظایف طلبگی و فضای حوزه های علمیه آشنایی بیشتری پیدا خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمی صادق، خاطرنشان کرد : امسال در تلاش هستیم تا این دوره به صورت متمرکز در استان برگزار شود تا شاهد افزایش کیفیت  در پذیرش ها باشیم.

انتهای پیام 313/18

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha