سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
بصیرت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) ارومیه، حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس را نماد بصیرت، غیرت و حمایت از ارزش های اسلامی عنوان کرد.

راضیه پورحیدر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،در ارومیه، با قدردانی از حضور حداکثری مردم روزه دار در راهپیمایی روز قدس، اظهارداشت: حضور مردم بیدار و مسلمان ایران اسلامی در صحنه های مختلف و مقاومت در برابر زورگویان و ظالمان، نشانه بصیرت و ولایتمداری آنان است.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) فرمودند: « اسرائیل غاصب باید از صفحه روزگار حذف شود» ندای الله اکبر و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای امروز حاکی از تبعیت و پیروی مردم از آرمان های امام راحل و ولایت است.

مدیر مدرسه الزهرا(س) ارومیه افزود: روز مبارک قدس به واسطه تدبیر و دوراندیشی امام راحل در راستای اعلام برائت و انزجار قلبی مسلمین از رژیم غاصب صهیونیستی در آخرین ماه مبارک رمضان نامگذاری شد و حضور خانوادها در این راهپیمایی به همراه جوانان به معنای آموختن درس مقاومت، ایستادگی و زندگی است تا هیچ گاه هراسی در برابر زورگویان و غاصبان به خود راه ندهند.

وی، دشمن شناسی را از ثمرات روز قدس برشمرد و افزود: همدردی با مسلمانان ستمدیده و مظلوم فلسطین از اهم ثمرات این روز بزرگ است، چرا که بصیرت و دشمن شناسی با اتحاد مسلمین به نتیجه می رسد و به فرموده پیامبراکرم(ص) "هرکس ندای استغاثه و کمک مسلمانی را بشنود و به او کمک نکند، مسلمان نیست".

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha