سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
کد خبر: 353522
۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
بانوان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه زینبیه خواهران شهرستان آبیک گفت: تکمیل ساختمان حوزه علمیه زینبیه خواهران شهرستان آبیک نیاز به حمایت بیشتر مسئولان و خیران دارد.

فاطمه لطفی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در قزوین به مشکلات حوزه علمیه زینبیه خواهران آبیک اشاره و اظهار داشت: مهم ترین مشکل حوزه علمیه خواهران عدم آشنایی مردم با حوزه و نقش و جاگاه تحصیلات دینی در خانواده هاست.

وی ادامه داد: متأسفانه امروزه برخی مسایل مادی به عنوان هدف و گرایش به رشته های تحصیلی و علم آموزی شده است در صورتی که هدف از تحصیل یک زن در وهله اول باید ایجاد زندگی سالم باشد.

این مسئول، به اشتغال طلبه های زن در ادارات و نهادهای مختلف اشاره کرد و افزود: البته طلبه های موفقی داریم که به تدریس، تبلیغ یا تحقیق و پژوهش در نهادها و ادارات مختلف مشغول هستند و این مهم بسیار ارزشمند است  اما باید به این نکته مهم هم توجه داشته باشند که کار کردن برای یک دختر، همسر و مادر نباید هدف اصلی قرار گیرد.

مدیر حوزه علمیه زینبیه خواهران شهرستان آبیک گفت: برای تکمیل ساختمان و هزینه های جاری حوزه علمیه خواهران آبیک نیاز به کمک مالی و حمایت مسئولان داریم که ان شالله با مشاهده تاثیرات مثبت وجود حوزه علمیه خواهران در این شهرستان به زودی شاهد این حمایت ها باشیم.

لطفی بیان کرد: ساختمان حوزه تقریبا آماده تحویل شده  که با همت مسئولان و خیران دلسوز و زحمت کش شهرستان آبیک، سال تحصیلی آینده در ساختمان جدید شروع خواهد شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha