یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
آیت الله حائری شیرازی

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: دو اثر ارزشمند آيت‌الله صافي گلپايگاني با عناوين منتخب الاثر و صراط مستقيم بسياري از شبهات مهدويت وهابيت را به صورت مستدل پاسخ گفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، از تهران، آيت‌الله محي الدين حائري شيرازي در حاشيه بازديد از نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم در غرفه انتشارات حضرت آيت‌الله صافي گلپايگاني حضور يافت و در جريان آخرين آثار منتشر شده اين مرجع تقليد قرار گرفت.

وي با اشاره به مهمترين آثار حضرت آيت‌الله صافي گلپايگاني گفت: منتخب‌الاثر، امامت و مهدويت و صراط مستقيم از جمله آثار مهم و تاثيرگذار اين مرجع تقليد محسوب مي‌شوند كه در زمينه پاسخ به شبهات مهدويت و شبهات وهابيت به تاليف رسيده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شخصيتحضرت آيت‌الله صافي گلپايگاني، بيان كرد: اين مرجع تقليد و برادر مرحوم ايشان هر دو از فقهاي بزرگ شيعي هستند كه در كنار جديت در امور فقهي، با روحي عرفاني در مدح ائمه اطهار (ع) اشعاري ناب سرودند.

آيت‌الله حائري شيرازي،‌مهمترين ويژگي آثار آيت‌الله صافي گلپايگاني را مورد توجه قرار داد و تصريح كرد: اين مرجع تقليد تلاش كرده است، در تاليف آثار خود از منابع قوي بهره برده و مطالبي كه به رشته تحرير در مي‌آورند، متقن باشد، به همين دليل با تامل و حساسيتي خاص دست به قلم مي‌برند.

انتهاي پيام/

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha