یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی - بروجرد

امام جمعه بروجرد گفت:پرداخت مالیات از سوی مردم برای عمران و آبادانی ایران اسلامی باید با اعمال حق و حقوق مردم در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد،حجت الاسلام حسن ترابی، ظهر امروز در دیدار مسئولان استان در دفتر امام جمعه که به مناسبت هفته مالیات برگزار شد  با اشاره به اینکه مردم باید نسبت به پرداخت مالیات به عنوان حق شهروندی مشارکت داشته باشند گفت:در این زمینه باید با ایجاد فرهنگ سازی از طرف متولیان و نهادهای فرهنگی مردم را نسبت به پرداخت مالیات تشویق و ترغیب کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز سازمان امور مالیاتی باید این فرهنگ سازی را بیش از گذشته در برنامه ها خود قرار دهد افزود:در این خصوص باید با فرهنگ سازی در بین احاد جامعه نسبت به اینکه هزینه های جاری کشور از طریق مالیات تامین می شود اقدامات اساسی را انجام داد.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر اینکه تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب با مردم خاطر نشان کرد:امروز با توجه به برخی تحریم ها علیه کشورمان و همچنین رکود بازار،  پرداخت مالیات از سوی مودیان مالیاتی و مردم ضروری به نظر می رسد.

حجت الاسلام ترابی تصریح کرد :پرداخت مالیات از سوی مردم برای عمران و آبادانی ایران اسلامی باید با اعمال حق و حقوق مردم در نظر گرفته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha