سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
حجت الاسلام لطفی امام جمعه ایلام

حوزه/ عید با عظمت فطر، جشن بندگی ماست و سعی کنیم حالات ماه مبارک رمضان را در طول سال حفظ کنیم و نگذاریم هدایایی که در این ما خداوند به ما عنایت فرموده، شیطان به راحتی از ما بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام با بیان این که عید سعیدفطر یکی از اعیاد بسیار بزرگ و یکی از مناسبت های مهم اسلامی است، گفت: عید فطر روز آزادی بندگان ار بند گناهان و به طرف خدا آمدن آنهاست.

وی با اشاره به این که ما باید خدا را شاکر باشیم که فرصت مهمانی و بندگی خود را شامل حال ما کرد و این بندگی و مهمانی با فرارسیدن عیدفطر جشن گرفته می شود، ابراز داشت: این عید با عظمت جشن بندگی ماست و سعی کنیم حالات ماه مبارک رمضان را در طول سال حفظ کنیم و نگذاریم هدیه های که در این ما خداوند به ما عنایت فرموده، شیطان به راحتی از ما بگیرد.

نماینده ولی فقیه در ایلام، اقامه نماز و پرداخت زکات فطره را از اعمال عید فطر خواند و افزود: اولویت اول در پرداخت فطریه، نزدیکان نیازمند می باشند، اما در صورت نبود کسانی که نیازمند هستند در اطراف ما، بهترین کار تحویل آن به کمیته امداد امام خمینی (ره) است تا این نهاد مقدس به صورت سازماندهی شده به دست فقراء و نیازماندان برساند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha