یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کد خبر: 354928
۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
کلاس درس طلاب

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد از پذیرش ۳۰طلبه جدید در این مدرسه علمیه خبر داد.

حجت الاسلام بیرانوند در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، در خرم آباد با اشاره به اینکه برای سال تحصیلی جدید ظرفیت این مدرسه ۳۰نفر اعلام شده است گفت:تاکنون مصاحبه عملی پذیرفته شدگان به این مدرسه علمیه به پایان رسیده است و پس از تحقیقات محلی و میدانی، برای  افراد قبول شده دوره اختبار و تثبیت برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه طلاب تلاش برای تبیین و ترویج مفاهیم و آموزه های دینی در بین مردم است افزود:طلاب و روحانیت علاوه بر تبیین و ترویج دین باید زبانی شیوا و رسا داشته باشند تا بتوانند الگویی جامع از دین و کاربرد آن در زندگی و سعادت انسان به مردم ارائه دهند.

معاون آموزش مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد، با اشاره به اینکه طلاب باید با انگیزه و تلاش در جهت کسب آموزش های لازم بکوشند خاطر نشان کرد:طلاب برای موفقیت در امر تبلیغ که رسالت اصلی آنان است نباید تنها به دروس حوزوی بسنده کنند بلکه باید علاوه بر درس و بحث خود در زمان تحصیل به پژوهش های حوزوی نیز بپردازند چرا که لازمه کسب دانش، آگاهی و تحقیق است.

حجت الاسلام بیرانوند، با اشاره به اینکه طلاب باید از زمان تحصیل خود نهایت بهره برداری علمی را انجام دهند تصریح کرد:طلاب علاقمند به تحقیق و پژوهش بهتر می توانند در امر تبلیغ بین مردم موفق شوند.

وی در پایان  گفت: طلاب مشغول به تحصیل ، نیز بهتر است از ایام تعطیلات تابستان امسال استفاده لازم را از تعطیلات برده و با برنامه ریزی در تابستان برای مطالعه دروس خود، سال تحصیلی اینده را با نشاط و پویایی و آمادگی لازم آغاز نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha