یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
حجت الاسلام موسوی مدیر حوزه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه کرمانشاه گفت : همواره سعی نمائیم به عنوان الگو و اسوه رفتارهای ما بر اساس مبانی اصلی اسلامی و اخلاقی باشد.

حجت الاسلام سیدحبیب الله موسوی درگفتگو باخبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به سالروز تخریب قبور بقیع توسط دشمنان اسلام اظهار داشت : از زمان بنی امیه دشمنی با اسلام و تشیع رواج داشته و همواره دشمنان سعی بر نابودی میراث انبیاء وائمه اطهار داشته اند.

 وی در ادامه با تاکید براینکه امروز ما باید در راستای نشر معارف اسلامی بکوشیم، گفت :هدف ،مقصد و حرکت ما باید به سوی خدا باشد و درس خواندن و درس گفتن در مسیر مشخص الهی باشد و از طریق راه رسول خدا(ص) و اهل بیتش به سمت قرب الهی حرکت نماییم.

مدیر حوزه کرمانشاه با بیان اینکه با کسب علم و دانش بیشتر می توان رنگ و بوی الهی گرفت، عنوان کرد : علم اگر در عالم نبود امتیازی در بنی آدم وجود نداشت و علم هم باید مسیرش مشخص باشد .

حجت الاسلام موسوی گفت : طلبه باید از هر نظر رنگ و بوی طلبگی داشته باشد و از نگاه به ظاهر و شواهد نماینگر سرباز امام زمان (عج) باشد و در راه تبلیغ علوم الهی بکوشد.

وی با اشاره به اینکه عالم کسی است که فعل و رفتارش قول و سخنانش را تایید کند خاطرنشان کرد: طلبه باید رفتار و اعمالش بر مبنای اسلام و اخلاق باشد چون به عنوان معلم و الگوی اخلاق در جامعه مطرح است

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha