یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
مکالمه عربی

حوزه/ هشتمین دوره تابستانه مکالمه زبان عربی ویژه طلاب استان یزد، در دو دوره مجزا، در مدرسه علمیه خان در حال برگزاری است.

حسین پورفرخ، مجری برگزاری دوره مکالمه زبان عربی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، در یزد با اشاره به برگزاری هشتمین دوره تابستانه مکالمه زبان عربی طلاب، طی دو مرحله در مدرسه علمیه خان داد، اظهار داشت: چند سالی است که در اوقات فراغت پایان دروس حوزه، با حمایت و همکاری معاونت آموزش حوزه علمیه یزد اقدام به برگزاری دوره مکالمه عربی می شود.

وی با اشاره به این که امسال نیز در تابستان و با اتمام ماه مبارک رمضان، هشتمین دوره مکالمه عربی درمدرسه علمیه خان برگزار می گردد، ادامه داد: در مرحله اول 45 نفر از طلاب پایه دو به بالا از مدارس استان، در یک دوره فشرده بیست روزه در حال فراگیری مکالمه زبان عربی هستند و با اتمام این دوره، مرحله دوم مکالمه عربی برای پایه های اول به مدت 35 روز برگزار می شود.

مجری برگزاری دوره مکالمه عربی با اشاره به این که طلاب علاقه مند درسطوح مختلف یادگیری، تقسیم بندی شده و زیر نظر اساتید مجرب مشغول به آموزش و تعلیم زبان عربی می باشند، افزود: در این دوره، طلاب از حجج اسلام سخاوی، لاله زاری، سلمانی از اساتید مکالمه عربی از قم بهره مند می باشند.

پورفرح در پایان گفت: خوشبختانه از ثمرات برگزاری دوره های گذشته، می توان به تربیت اساتیدی از بین طلاب یزد اشاره کرد که درحال حاضر در این دوره به تدریس می پردازند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha