دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
کد خبر: 355663
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
محمد مهدی مرادی - سرپل ذهاب

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرپل ذهاب گفت : مساجد امن ترین پایگاه اسلام و سنگری محکم در مقابل توطئه های دشمنان اسلام هستند.

حجت‌الاسلام محمدمهدی مرادی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به اهمیت و جایگاه مساجد اظهار داشت : مسجد اصلی ترین رکن تجمع و وحدت مسلمانان است و امن ترین پایگاه اسلام محسوب می شوند و سنگرهای محکمی برای تصمیم گیری و مقابله با دسیسه و توطئه های دشمنان اسلام هستند.

 وی، با اشاره به جایگاه اساسی مسجد که می توان در عرصه های مختلف در جهت برنامه های اسلامی از آن بهره گیری نمود و ازمساجد و اماکن مذهبی می توان به عنوان سنگرهای فرهنگی و تبلیغی استفاده های راهبردی کرد.

وی تصریح کرد: برای بهبود وضعیت مساجد و جذب انبوه جوانان به این مکان مقدس و همچنین رساندن پیام انقلاب به جهان لازم است تا ابزارهای مجازی در مساجد ایجاد شود لذا دستگاه‌های فرهنگی باید با تلاش و پیگیری و همچنین همکاری صادقانه و صمیمانه در به روز کردن امکانات مساجد کوشا باشند

حجت الاسلام مرادی عنوان کرد :با نگاهی اجمالی به اسلام در طول تاریخ مشاهده می کنیم که مهم‌ترین و اساس ترین برنامه ها و تصمیمات و مراحل آمادگی نظامی، غزوات صدر اسلام در زمان پیامبر اسلام(ص) در مسجد و اماکن مذهبی گرفته شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرپل ذهاب گفت : با برگزاری اکثر جلسات و برنامه‌های دینی و فرهنگی در مساجد زمینه انس و الفت جوانان با مساجد فراهم می شود.

وی در پایان تاکید کرد: باید با برگزاری برنامه‌های متنوع و اثر گذار فرهنگی ,کلاس‌های قرآنی و کلاس‌های احکام در مساجد زمینه حضور پررنگ این قشر فعال و پر انرژی را فراهم نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha