یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
شیخ همام حمودی - پارلمان عراق

حوزه/ شیخ حمودی در دیدار سفیر استرالیا به جامعه بین الملل درباره خطر کشیده شدن به افکار تکفیری و افراطی هشدار داد و خواستار نظارت بر اوضاع عرب ها و مسلمانان مهاجر شدتا فضایی مناسب برای آنها ایجاد شود و به جریان های تکفیری کشیده نشوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، امروز خانم لیندل ساکس سفیر استرالیا در عراق با شیخ همام حمودی عضو هیئت رئیسه پارلمان عراق دیدار کرد.

شیخ حمودی در این دیدار به جامعه بین الملل درباره خطر کشیده شدن به افکار تکفیری و افراطی هشدار داد و خواستار نظارت بر اوضاع عرب ها و مسلمانان مهاجر شدتا فضایی مناسب برای آنها ایجاد شود و به جریان های تکفیری کشیده نشوند.

وی افزود: اسلام مسئول فکر داعش نیست و جامعه بین الملل نیز باید تصور خود را در مورد اسلام اصلاح کند، زیرا اسلام با ارزش های خود مسلمانان را به وحدت و مهربانی و همزیستی فرا می خواند.

این نماینده پارلمان عراق گفت: عراق خواستار تقویت همکاری دوجانب میان عراق و استرالیا در تمام زمینه ها است و از نقش سفارت استرالیا در تقویت روابط دو کشور تشکر کرد.

سفیر استرالیا نیز که اکنون دوره ماموریت او در عراق به پایان رسیده از تمایل کشور خود برای تقویت روابط با عراق به ویژه در زمینه نظامی و سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و مبارزه با داعش خبر داد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha