سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
علی موسوی - دادستان سابق یزد

حوزه / دادستان سابق یزد گفت: بیشتر انحرافات افراد نتیجه فاصله گرفتن از دین و علماست، بنابراین افراد سعی کنند همانند گذشته ارتباطشان را با حوزه ها تنگاتنگ کنند و بیشتر به حوزه ها رفت و آمد کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید علی موسوی، امروز در مراسمی که با حضور طلاب جدید الورود و الدین آن‌ها در مدرسه امام خمینی(ره) یزد برگزار شد، خطاب به شرکت کننده‌ها اظهار داشت: برای این که فرزندان خود را نماز خوان کنید، علاوه بر این که خودتان اول وقت اقدام به برپایی نماز می‌کنید، سعی کنید جایزه ای برای فرزندان نماز خوان خود در نظر بگیرید و در این مسیر از کج خلقی و بداخلاقی دوری کنید.

دادستان سابق یزد  با اشاره به اینکه ارتبط با عالم و حوزیان یکی از رموز موفقیت های فرد در زندگی است، ادامه داد: بیشتر انحرافات افراد نتیجه فاصله گرفتن از دین و علماست، بنابراین افراد سعی کنند همانند گذشته ارتباطشان را با حوزه ها تنگاتنگ کنند و بیشتر به حوزه ها رفت و آمد کنند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که برخلاف همکلاس ها و هم سن و سالان خود، طلبگی و سربازی امام زمان(عج) را انتخاب کرده اند نیازمند تشویق و حمایت های معنوی هستند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha