دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
کد خبر: 356283
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸
کانون فرهنگی

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان لرستان از فعالیت ۸۰کانون نورالثقلین در سطح مساجد این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد ولی پور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه کانون های نورالثقلین در سطح مساجد استان و با مشارکت روحانیون و مبلغان مساجد، فعالیتهای قرآنی را در بین مردم ترویج می دهند،گفت:این کانون ها تلاش دارند رشته ها و مفاهیم قرآنی را در بین مردم خصوصاً نوجوانان و جوانان نهادینه کنند.

مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد در تشریح دوره های مورد نظر افزود:این کانون ها در رشته های روخوانی ،روانخوانی ،صوت و لحن ،تجوید و همچنین حفظ قران کریم برای علاقه مندان با برگزاری کلاسهای مستمر تلاش می کنند دانش قرانی افراد را افزایش دهند.

حجت الاسلام ولی پور، با اشاره به ضرورت انس با قران در زندگی فردی و اجتماعی تصریح کرد: انس با قرآن، این کتاب محکم الهی افراد را در برابر مصایب و مشکلات بیمه می کند و چراغ راهی برای سعادت انسانها در تمام ابعاد زندگی است.

وی در پایان با اشاره به اینکه فعالیت های قرآنی، کانون های نورالثقلین در رده های سنی نونهالان ،نوجوانان،جوانان و بزرگسالان برای علاقمندان در مساجد دایر است، خاطرنشان کرد:در کانون های نورالثقلین علاوه بر فعالیت های قرآنی ،احکام و مسایل شرعی نیز به مخاطبان آموزش داده می شود تا دانش قرآنی و دینی در بین جامعه نهادینه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha