چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت الاسلام سید محمود مرویان حسینی

حوزه/ اگر ارتباط با اهل‌ بیت(ع) برای اقشارگوناگون به‌ویژه جوانان استحکام بخشیده شود، به تثبیت پایه‌های اصلی نظام کمک می‌کند و جلوه‌های بیشتری از اصول انقلاب اسلامی را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام سید محمود مرویان حسینی با اشاره به برگزاری جشن های دهه کرامت، ابراز کرد: اگر ارتباط با اهل‌ بیت(ع) برای اقشارگوناگون به‌ویژه جوانان استحکام بخشیده شود، به تثبیت پایه‌های اصلی نظام کمک می‌کند و جلوه‌های بیشتری از اصول انقلاب اسلامی را به نمایش می‌گذارد.

وی با اشاره به این مطلب که جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه شهر مشهد پایگاه امامت و ولایت در جهان است، ابراز داشت: اگر به ظرفیت نظام امامت و رسالت و بارگاه مطهر امام رضا علیه السلام و حضور خیل عظیم زائران در مشهد الرضا(ع) توجه کنیم، آن نقطه کانونی که باید مفاهیم اسلامی را به دنیا منتقل کند، مشهد است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: بیش از ۱۵۰۰ جشن و جُنگ شادی ویژه دهه کرامت در شهرها و روستاهای خراسان رضوی با رویکرد ایجاد شور و نشاط برای عموم مردم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مرویان حسینی ادامه داد: ۳۰۰ نفر از مبلّغان اعزامی در قالب گفتمان های دینی و برگزاری کارگاه ها و سخنرانی ها ضمن تبیین فرهنگ و سبک زندگی رضوی، مردم را با ابعاد مختلف زندگی امام رضا علیه السلام و آداب و آثار زیارت آشنا می‌کنند.

براساس اعلام اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، وی در پایان خاطرنشان کرد: تأمین محتوای تبلیغی ویژه مبلّغان ومبلّغات، هیئات مذهبی و ادارات، پیرامون سیره امام رضاعلیه السلام و اعزام کاروان امام مهربانی با اجرای ۶۵ برنامه در ۲۲ شهرستان استان های خراسان رضوی و شمالی با همکاری آستان قدس رضوی، از برنامه‌های در حال اجراء در دهه کرامت است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha