پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
کد خبر: 356437
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
اجلاسیه رادیو تلوزیون های اسلامی

حوزه/ مدیر و موسس شبکه ولایت تی وی، با اشاره به ضرورت حرکت تهاجمی از سوی رسانه های اسلامی برای گسترش فرهنگ دینی گفت: دنیای غرب اصلا فرهنگی ندارد که قابل عرضه باشد و جوانان این کشورها تشنه معارف دینی هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از تهران، حجت الاسلام سید ظهیر الحسن نقوی، در نشست تخصصی شیوه های تعامل رسانه های اسلامی هشتمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی، که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار شد اظهار کرد: تبلیغ عملی برای اسلام مهمترین نوع تبلیغ است و رسانه های اسلامی باید این شیوه را در پیش بگیرند.

وی افزود: رسانه های غربی همواره تلاش می کنند همواره چهره ای خشن از اسلام ارائه دهند بنابراین شبکه های اسلامی نیز باید در راستای مقابله با پروژه اسلام هراسی حرکت کنند.

مدیر و موسس شبکه ولایت تی وی، با بیان اینکه به فرموده اهل بیت(ع) اگر حقیقت و زیبایی کلام این بزرگواران برای مردم بیان شود مورد پذیرش قرار می گیرد گفت: این ظرفیت مهم باید مورد توجه رسانه های اسلامی قرار گیرد و از این پتانسیل به بهترین وجه استفاده شود.

وی ادامه داد: پروژه اسلام هراسی آنقدر شدت یافته که برخی مردم در نقاط مختلف جهان حاضر نیستند به حقایق گوش فرا دهند زیرا آنچه از اسلام به آنها معرفی شده، چیزی جز خشونت و افراطی گری نبوده است.

حجت الاسلام نقوی، با اشاره به ضرورت حرکت تهاجمی از سوی رسانه های اسلامی برای گسترش فرهنگ دینی خاطرنشان کرد: چرا باید همواره بنشینیم و تهاجم فرهنگی غرب را تماشا کنیم در حالیکه دنیای غرب اصلا فرهنگی ندارد که قابل عرضه باشد و جوانان این کشورها تشنه معارف دینی هستند.

مدیر و موسس شبکه ولایت تی وی بیان کرد: امروز فرصت برای تبلیغ گسترده اسلام از طریق شبکه های تلویزیونی و فضای مجازی فراهم است و تنها کافی است که از آنها استفاده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha