یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی - امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: امروز خدمات نظام جمهوری اسلامی در ابعاد گوناگون و تمام عرصه ها در راستای خدمت به مردم بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، در مراسم گرامیداشت هفته دولت که با  حضور دکتر قاضی هاشمی وزیر بهداشت, فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان بروجرد در بیت امام جمعه برگزار شد، حجت الاسلام حسن ترابی با گرامیداشت هفته دولت گفت:امروز خدمات نظام جمهوری اسلامی در ابعاد گوناگون و خدمت به مردم در تمام عرصه ها بر کسی پوشیده نیست.

وی، با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به عنوان الگویی موفق برای سایر ملت ها و دولت ها است افزود:نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی مبتنی بر ولایت مطلقه فقیه است بیان داشت:امروز دشمنان اسلام و انقلاب قصد دارند نظام لیبرال دموکراسی را تبلیغ کنند ولی مردم با تبعیت از ولایت و اتحاد تمامی این دسیسه ها را خنثی می کنند.

امام جمعه بروجرد، تقارن هفته دولت را با دهه کرامت را به فال نیک گرفت و تصریح کرد:مقبولیت نظام جمهوری اسلامی و دوام آن وابسته به دو عنصر مشروعیت و مقبولیت است و برای دوام این مقبولیت دولتمردان باید خدمات مطلوبی را به مردم ارائه دهند.

حجت الاسلام ترابی، با اشاره به اینکه همدلی و همزبانی دولت و ملت نیز در رفع مشکلات کشور در ابعاد گوناگون بسیار تاثیر گذار است خاطر نشان کرد:امیدواریم دولتمردان نظام جمهوری اسلامی با خدمت صادقانه و بی منت به مردم در راستای حل مشکلات کشور و مردم تلاش کنند و در جهت پیشرفت اقتصادی ،اجتماعی ،فرهنگی و سیاسی کشور حرکت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha