پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
مکالمه عربی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمی قم از برگزاری اردوی آموزشی مکالمه عربی برای ۶۰ نفر از طلاب پایه اول استان قم در این مدرسه علمیه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محبی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» به تشریح برنامه های تابستانه مدرسه علمیه فاطمی قم پرداخت و گفت: امسال شانزدهمین اردوی تابستانی این مدرسه علمیه را با موضوع آموزش مکالمه عربی در قم برگزار کردیم.

وی با بیان این مطلب که پانزده اردوی گذشته این مدرسه علمیه در مشهد مقدس برگزار شده است، اظهار داشت: امسال با نظر  مدیر حوزه علمیه استان قم، اردوی مکالمه عربی طلاب پایه اول در مدرسه علمیه فاطمی قم برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمی قم ادامه داد: این اردوی آموزشی از سوی مدیریت حوزه علمیه استان قم در دو مدرسه علمیه امام باقر(ع) با حضور طلاب مقطع دیپلم و مدرسه علمیه فاطمی با حضور طلاب مقطع سیکل قم برگزار شده است.

این استاد  مدرسه علمیه فاطمی با بیان این مطلب که 60 نفر از طلاب پایه اول در مدرسه علمیه فاطمی مشغول به آموزش مکالمه عربی بوده اند، ابراز داشت: مجموع ساعات آموزشی مکالمه عربی 400 ساعت می باشد که طلاب پایه اول 140 ساعت آن را در تابستان امسال، 60 ساعت در طول سال تحصیلی، 140 ساعت در تابستان بعدی و 60 ساعت پایانی را در سال تحصیلی بعد به اتمام خواهند رساند.

حجت الاسلام والمسلمین محبی خاطرنشان ساخت: مراسم افتتاحیه و اختتامیه این اردوی آموزشی با حضور مدیر حوزه های علمیه آیت الله حسینی بوشهری برگزار شده است.

وی یادآور شد: طلاب شرکت کننده در این اردوی آموزشی پس از اتمام دوره به مشهد مقدس اعزام شده اند و امروز به قم برخواهند گشت.

مدیر مدرسه علمیه فاطمی قم تصریح کرد: این اردو با حضور 4 استاد برای طلاب پایه اول برگزار شده است.

وی در بخش دیگر از این مصاحبه اظهار داشت: در کنار اردوی آموزش مکالمه عربی، اردوی ارتقایی پایه های تحصیلی نیز برای دیگر طلاب برگزار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محبی در پایان گفت: برای سال جدید تحصیلی 35 طلبه جدیدالورود از تاریخ یازدهم شهریور ماه دروس حوزوی  خود را آغاز خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha