سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 27, 2024
کد خبر: 357243
۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳
خبر گزاری حوزه

حوزه/ اجرای دوره های معرفتی، کلاس‌های اخلاق، جشن های مناسبتی و برگزاری اردوی علمی، معرفتی و تفریحی مشهد مقدس، بخشی از برنامه‌های مدرسه علمیه الغدیر در تابستان ۹۴ بود.

حجت‌الاسلام مهدی فرطوسی، معاون تهذیب مدرسه علمیه الغدیر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برنامه‌های تابستانه اجراشده در این مدرسه، اظهار داشت: اگرچه اهم برنامه‌های مدرسه علمیه ویژه داوطلبین ورودی بود اما مدیریت این مدرسه برنامه‌هایی را هم ویژه طلاب برگزار کرد که مهمترین آن در کلاس‌های اخلاق و اردوی علمی، تفریحی و زیارتی مشهد الرضا(ع) بود. خلاصه می‌شد.

وی، برگزاری مجموعه جلسات درس اخلاق با حضور تولیت مدرسه علمیه، حجت‌الاسلام و المسلمین حیدری را یکی از برنامه‌های مستمر مدرسه علمیه در ایام تابستان عنوان بود گفت: اجرای کلاس‌های اخلاقی، با بهره‌گیری از سخنان ایشان یکی از برنامه‌های پرمخاطب مدرسه بود که همواره با استقبال زیادی از طلاب همراه بوده است.

حجت‌الاسلام فرطوسی، برگزاری اعیاد و مراسم‌های عزاداری اهل‌بیت(ع) با همکاری طلاب از برنامه‌های جانبی مدرسه خواند و اذعان داشت: اجرای این‌گونه فعالیت‌ها که با حضور عموم مردم برگزار می‌شود، هم سبب هم‌افزایی و تقویت کار گروهی طلاب شده و هم تعامل حوزه با اهالی منطقه را تقویت می‌کند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه الغدیر اهواز، به اردوی تابستانی مدرسه علمیه اشاره کرد و گفت: این اردوی تفریحی، معرفتی و زیارتی باهدف تقویت روحیه مجدد طلاب پس از یک سال تلاش و کوشش و آمادگی برای سال تحصیلی جدید برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در این اردو، گفت: جلسه با علمای سرشناس مشهد و قم، اجرای کارگاه‌های علمی، آموزشی و برگزاری برنامه‌های نشاط آور و تفریحی، قسمتی از برنامه‌های اردوی تابستانه مدرسه علمیه الغدیر بود.

حجت‌الاسلام فرطوسی، در پایان با اشاره به نزدیک بودن زمان آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: تا چند روز آینده آیین آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه الغدیر برگزار می‌شود که زمان برگزاری دقیق آن متعاقباً اعلام می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha