دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
جایزه سال شورای اسلامی سنگاپور به خیّر ۶۲ ساله

حوزه/ وزیر امور مسلمانان سنگاپور با تجلیل از فعالیت خیرین گفت: «این افراد تلاش زیادی برای ایجاد پایه‌ای استوار برای شکل گرفتن جامعه مسلمانان کرده‌اند. امیدوارم نسل جوان از آنها الهام بگیرد و راه آنها را ادامه دهد.»

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» به نقل از http://www.straitstimes.com ، روز گذشته مراسم اهدای جوایز سال 2015 شورای دینی اسلامی سنگاپور برگزار و جایزه «خدمت عالی» به عزالدین طاهرلی مدیر 62 ساله مؤسسه خیریه انجمن ادبی جوانان (4PM) اهدا شد. او که حدود 40 سال است در زمینه خدمات اجتماعی فعالیت می‌کند جایزه مذکور را به خاطر خدمات دیرپایش به جامعه دریافت کرد.

عزالدین طاهرلی پدرش را در یازده سالگی از دست داد و به قدری فقیر بود که حتی محل مناسبی برای زندگی نداشت. اما با تحصیل علم خود را از فقر نجات داد و تصمیم گرفت با تشویق دیگران به علم‌آموزی، به بهتر کردن زندگی مردم کمک کند.

او درباره انگیزه‌اش برای روی آوردن به کارهای خیریه گفت: «زندگی سخت خودم در کودکی باعث شد بخواهم کاری بکنم که دیگران مجبور نباشند با سختی زندگی کنند.»

او 25 سال است مدیریت این خیریه را بر عهده دارد و در این مدت برنامه‌هایی انسان‌دوستانه زیادی را راه‌اندازی کرده است؛ از جمله پخش غذا برای فقرا در ماه رمضان و ارائه مشاوره به جوانانی که ترک تحصیل کرده‌اند و آنهایی که در معرض خطر آسیب‌های اجتماعی هستند.

او تأکید می‌کند: «خدمات اجتماعی مثل مسابقه ماراتن است و هیچ پایانی ندارد! واقعا باید کار را تا وقتی که احساس می‌کنیم توانایی کمک به جامعه را داریم ادامه دهیم.»

در مراسم اهدای جوایزسال 2015 شورای دینی اسلامی همچنین به هشت نفر برای خدمات طولانی‌مدتشان به جامعه جوایزی اهدا شد. یازده نفر هم برای کمک به توسعه کشور سنگاپور جوایزی دریافت کردند.

یعقوب ابراهیم وزیر امور مسلمانان سنگاپور درباره برندگان این جوایز گفت: «آنها تلاش زیادی برای ایجاد پایه‌ای استوار برای شکل گرفتن جامعه مسلمانان کرده‌اند. امیدوارم نسل جوان از آنها الهام بگیرد و راه آنها را ادامه دهد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha