چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حمید علی بخشی - حوزه تاکستان

حوزه/ امروز مدارس علمیه در کشور از حضور طلاب، روحانیون و اساتید توانمندی برخوردار هستند که در ارتقای دانش دینی جوانان نقش مؤثری دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌ حمید علی بخشی، امروز در مراسم افتتاح سال تحصیلی حوزه علمیه تاکستان که در مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: امروز مدارس علمیه در کشور از حضور طلاب، روحانیون و اساتید توانمندی برخوردار هستند که در ارتقای دانش دینی جوانان نقش مؤثری دارند.

 وی با تأکید بر این‌که طلاب باید افتخار کنند که در مسیر فراگیری علوم دینی قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: طلاب جدیدالورود باید به مسیری که انتخاب کرده‌اند، افتخار کنند، چرا که این مسیر، مسیر سربازی امام زمان (عج) است.

مدیر حوزه علمیه تاکستان خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون باید تلاش کنند تا ارتباط خود را با اقشار مختلف جامعه، به ویژه جوانان بیشتر کنند و از این طریق بتوانند پاسخگوی شبهاتی باشند که در جامعه وجود دارد.

حجت الاسلام بخشی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حمایت‌های ارزشمند امام جمعه تاکستان، مدرسه شهید مصطفی خمینی(ره) یکی از مدارس نمونه در سال‌های گذشته بوده و تعداد قابل توجهی از طلاب را تحت آموزش قرار داده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha