جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
کد خبر: 357550
۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
سنجش سلامت طلاب

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان فارس، از اجرای طرح سنجش سلامت حدود ۷۰۰ نفر از طلاب جدیدالورود خبر داد.

حجت الاسلام بهمن دهقان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان فارس، با اعلام این خبر گفت: به منظور سنجش و تست سلامت طلابی که می خواهند در سال تحصیلی جدید به مدارس علمیه استان فارس راه پیدا کنند، با همکاری مرکز خدمات و به همت معاونت امور طلاب حوزه استان، طرح سنجش سلامت حدود 700 نفر از پذیرفته‌شدگان اجراء شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان فارس، اضافه کرد: برای هر نفر از طلاب، که قصد ورود به مدارس علمیه در سال تحصیلی جدید را دارند، در حین گذراندن دوره تثبیت و اختبار، دفترچه سلامت در نظر گرفته شده و هر طلبه با مراجعه به پزشک، از لحاظ سلامت جسمی وروانی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: طلاب جدید الورود مدارس علمیه در سطح شهر شیراز در محل مرکز مدیریت و طلابی که در شهرستان ها، می خواهند در سال تحصیلی جدید مشغول به تحصیل شوند، جهت انجام سنجش و تست سلامت به مدرسه انتخاب شده و یا با داشتن معرفی نامه به یکی از مراکز بهداشت شهرستان معرفی شده اند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha