جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
کد خبر: 358022
۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
حجت الاسلام چراغی معاون آموزش مدرسه علمیه بقیه الله اعظم نورآباد

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه بقیه الله اعظم(عج) نورآبادگفت: اهتمام به نظم از ویژگی های طلاب موفق است

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد، در اولین جلسه توجیهی آموزشی مدرسه علمیه بقیه الله اعظم عج نوراباد که امروز با حضور مسئولان کادر آموزشی و اداری مالی این مدرسه برگزار شد، بر رعایت نظم و انضباط طلاب و حضور مستمر و به موقع انها در کلاسهای درس تاکید گردید.

معاون آموزش مدرسه علمیه بقیه الله اعظم(عج) نورآباد، با اشاره به اینکه مسئولان و اساتید مدارس ملزم به رعایت قوانین و آیین نامه های اموزشی حوزه هستند گفت:امسال انتخاب واحد درسی طلاب بر خلاف سال های گذشته که سالانه انجام می شد ،بصورت ترمی است و انتخاب واحد هر ترم بصورت مجزا خواهد بود.

حجت الاسلام محمد چراغی، با اشاره به اینکه سقف انتخاب واحد برای هر ترم از ۲۰۰تا ۴۰۰ساعت برای هر طلبه است افزود:بر اساس آیین نامه آموزشی امسال حضور و غیاب طلاب در کلاس های درس بصورت جدی ارزیابی خواهد شد و طلابی که یک هشتم غیبت را در درسی داشته باشند  در آن درس حذف خواهند شد.

وی با اشاره به اهمیت و ارزش مباحثه در مدارس علمیه و ضرورت ان در ارتقای آموزشی طلاب نیز گفت:غیبت در جلسات مباحثه هم حذف مباحثه طلاب را در پی خواهد داشت.

معاون آموزش مدرسه علمیه بقیه الله اعظم(عج) نورآباد با تاکید بر اینکه ارزیابی های آموزشی به صورت مستمر از اساتید و طلاب به عمل خواهد آمد یادآور شد:امتحانات هفتگی طلاب در همه پایه ها نیز با جدیت و اعمال نظم و انضباط برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام چراغی، با تاکید بر اینکه طلاب باید از زمان آموزش و مطالب ارائه شده در کلاسها نهایت استفاده را ببرند یادآور شد:برای توجه بیشتر طلاب به استفاده از مطالب ارائه شده در کلاس ها استفاده از گوشی هوشمند برای آنان در کلاس ممنوع و در صورت استفاده طبق ایین نامه آموزشی انضباطی با  طلاب رفتار خواهد شد.

حجت الاسلام ایوب مهری، معاون اداری مالی مدرسه علمیه بقیه الله اعظم(عج) نورآباد هم در خصوص شهریه و شرایط حضور در حجره ها و...برای طلاب مطالبی را بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha