سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 27, 2024
کد خبر: 358151
۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
سایت تبیان

حوزه/ مدیر دفتر سایت تبیان در اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از ۷۰۰هزار نفر کشور در سایت تبیان عضو هستند وکه سهم اصفهان ۵۰ هزارنفر هستند.

به گزارش خبرگزاری  «حوزه»از اصفهان،  سید علی حکمت منش، پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز به کار طرح ملی همسان گزینی تبیان در اصفهان، اظهارکرد:" موسسه تبیان از سال 82 کار خود را در فضای مجازی آغاز کرد.

وی بیان کرد:  یکی از محورهای اصلی تبیان در فضای مجازی، ایجاد یک شبکه کاربردی در سطح ملی دارد، در حال حاضر  بیش از 700هزار  نفر کشور  در سایت تبیان عضو هستند وکه سهم اصفهان 50 هزارنفر هستند.

این مقام مسئول، متذکر شد: طرح ملی همسان گزینی برای اولین بار به طور رسمی در کشور خردادماه در تهران آغاز به کار کرد و امروز در استان اصفهان آغاز به کار می کند.

حکمت منش، تصریح کرد: طرح همسان گزینی بر دو محور خانواده ومحور خانواده و رابطین  قرار دارد، البته هدف از اجرای طرح همسان گزینی تبیان، احیای سنت حسنه وساطت در امر ازدواج است.

وی، درتوضیح چگونگی ثبت نام در طرح همسان گزینی تبیان گفت: واجدین شرایط ازدواج با مراجعه به سایت تبیان اصفهان، اطلاعات اولیه خود را وارد سایت می کنند و سپس اطلاعات به واسطین ورابطین ازدواج منتقل می شود، درادامه رابطین پس از یک راستی آزمایی و تست روانشناسی ، خانواده های هم کفو را به هم معرفی می کنند.

مدیر دفتر  سایت تبیان در اصفها ن خاطرنشان کرد:  در طرح همسان گزینی تبیان چهار اصل، به هنگام بودن، آگاه بودن، آسان و پایدار مدنظر است، تفاوت  طرح ملی همسان گزینی با سایت های غیرمجاز همسرگزینی در تمرکز و توجه بر واسطه های ازدواج است، همچنین شبکه مشاورین دراین طرح ازدیگر وجوه تمایز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طاهره IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    0 0
    با سلام لطفا سایت همسان گزینی برای اعضا ساکن در اصفهان را معرفی کنید؟ با سپاس
  • هادی IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
    0 0
    سلام می خوام عضو گروههای خبری سایت شما بشم و برام ایمیل خبری ارسال کنید.