چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت‌الاسلام طائب

حوزه/ فرمانده قرارگاه راهبردی عمار کشور گفت: برپایی مراسم آیین گرامیداشت شهدا و یاد و خاطرها ایثارگری های رزمندگان کمک بسزایی در هدایت انسان ها می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰۰ شهید منطقه مسجد جامع قم  که جمعه شب در این مسجد مقدس برگزار شد. اظهارداشت: آنچه انقلاب ما را نگه داشته است حرکت های عظیم رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل است و این رشادت ها در ابعاد و رنگ های دیگر کماکان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ان شاءالله انقلاب ما مقدمه سازدولت امام زمان(عج) است، اظهارداشت: شهدا، مسیرشان را که مسیر هدایت بود، با خون خودشان امضاء کردند و انسان ها در این عالم برای اینکه یک مسیری را انتخاب کنند، باید مطمئن باشند که این مسیر، مسیر درستی است.

فرمانده قرارگاه راهبردی عمار ادامه داد: بهترین مسیری که انسان ها درستی آن را با اهدای جان خودشان امضاء کرده باشند، بنابراین هر مقدار شهدا مطرح شودند ، مسیر آنها برای انسان  و هدایت گیری آنها بیشتر مطرح می شود  و انسانها بیشتر در مسیر  هدایت قرار می گیرند  .

حجت الاسلام والمسلمین  طائب  حضور یاد و عطر شهدا در این  زمان را لحظه  نیاز خواند و افزود: شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس مانند  شهدا صدر اسلام برای هدف اسلام رفتند و دقیقاً آن زمانی  که ما، بیشترین نیاز را به یک  تلنگر برای مطمئن ترشدن، زنده ترکردن حرکت و تحمل سختی داشتیم، یعنی در بهترین زمان اینها بازگشتند.

این  مسئول فرهنگی ادامه داد: جامعه امروز ما نیازمند برپایی چنین مراسمی است و دشمن درصدد است ما و نسل جوان ما را از این ارزشها دور سازد و نقش شهدا را کم رنگ جلوه دهد.

وی کمرنگ شدن یاد شهدا را تهدیدی برای نظام برشمرد وگفت: انقلاب یک هدف دارد وآن اینکه زمینه را برای آمدن امام زمان (عج) فراهم کنیم، دشمنان اسلام در طول تاریخ با ایجاد گروه ها و نحله های فکری منحرف درصدد بودند از اتحاد و حب مسلمانان جلوگیری کنند تا به اهداف زشت خود برسند، پس باید گوش به فرمان ولی فقیه، بیش از گذشته هوشیار و بیدار باشیم.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha