یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024
تودیع و معارفه رئیس دفتر ائمه جمعه قزوین

حوزه/ رئیس جدید دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین، با حضور مسئولین حوزوی و استانی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از قزوین، در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، حجت‌الاسلام عبدالعلی ابراهیمی، معاون امور استان‌ها شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه استان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، با تقدیر از تلاش ها و زحمات حجت‌الاسلام‌ محمدتقی بهبودی، حجت‌الاسلام‌ مسعود خمسه‌ای به عنوان رئیس جدید دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین معرفی شد.

حجت‌الاسلام‌ خمسه‌ای در این مراسم با بیان این که مقام معظم رهبری در خصوص نماز جمعه می‌فرمایند "نماز جمعه یک سنگر بسیار کارآمد در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است"، گفت:  امروز دشمنان و مستکبران عالم در عرصه جنگ نرم، نظام را مورد هجمه قرار داده‌ و نماز جمعه سنگر بسیار قوی برای مقابله با تهاجم دشمن است.

 وی با بیان این که برای رسیدن به افق بلندی که اسلام از جایگاه مقدس نماز جمعه انظار دارد، مقدماتی نیاز است، ابراز داشت: نماز جمعه متعلق به یک جریان و حزب خاصی نیست و این امر مقدس به همه مردم و کسانی متعلق است که به نظام اسلامی اعتقاد دارند.

 رئیس جدید دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به این که همه مسئولان در نظام اسلامی در برپایی نماز جمعه نقش مؤثر دارند، افزود: یکی از صفات و خصوصیات مؤمنان ایجاد جامعه سالم است که در آن نماز به پا داشته می‌شود. اگر چنین ظرفیتی در بین مسئولان فرهنگی جامعه ما ایجاد شود و اختلاف سلیقه‌ها باعث جدایی نشود به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

 وی تصریح کرد: ستادهای نماز جمعه در اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری، خصوصاً مهندسی فرهنگی نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha