دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
حجت الاسلام عباس دانشی

حوزه/ این مقام مسئول دولتی گفت: انشاءالله به زودی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد در امور روحانیت نیز منصوب خواهد شد تا بتوان از ظرفیت های موجود حوزه های علمیه بهتر استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین عباس دانشی پیش از ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: قریب به 13 سال در اداره کل فرهنگ و ارشاد استان سیستان و بلوچستان خدمت کرده و امروز خوشحالیم که توفیق شد در استان قم خدمت گذاری نماییم.

وی ابراز داشت: شهر قم به عنوان پایتخت معنوی و مرکزیت علمی جهان تشیع، ظرفیت های عظیم و فراوانی در عرصه های گوناگون داشته و خدمت در آن بسیار ارزشمند است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم خاطرنشان ساخت: این اداره کل تلاش می کند با توجه به فضای موجود قم، فعالیت کرده و از ظرفیت های فرهنگی، دینی و مذهبی بهترین استفاده را نموده و هنر را به خدمت عرصه های موجود در بیاورد.

این مقام مسئول دولتی تصریح کرد: وظایف گوناگونی در سطح ملی، استانی و شهرستانی بر دوش ماست که انشاءالله برای تحقق آن کوشش خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دانشی بیان داشت: در جلسات گوناگون، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید بر اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید داشته و بر همین اساس خدمت شما رسیدیم تا بتوانیم از بیانات حضرتعالی استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: انشاءالله به زودی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد در امور روحانیت نیز منصوب خواهد شد تا بتوان از ظرفیت های موجود حوزه های علمیه بهتر استفاده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha