چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
گردهمایی اعتراضی طلاب و روحانیون آذربایجان شرقی

حوزه/ طلاب و روحانیون تبریز، در این تجمع اعتراضی ضمن محکوم نمودن حوادث اخیر مکه، بر بی کفایتی و سوء مدیریت رژیم سعودی در اداره حرمین شریفین تاکید کرده ، خواستار اعلام جرم دادگاه لاهه علیه آل سعود شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، به دنبال وقوع حوادث و جنایات رژیم آل سعود در مکه مکرمه، طلاب و روحانیون آذربایجان شرقی، پیش از ظهر امروز در حسینیه مدرسه علمیه طالبیه تبریز تجمع کردند.

طلاب و روحانیون تبریز، در این تجمع اعتراضی ضمن محکوم نمودن حوادث اخیر مکه، بر بی کفایتی و سوء مدیریت رژیم سعودی در اداره حرمین شریفین تاکید کرده و خواستار اعلام جرم دادگاه لاهه علیه آل سعود شدند.

طلاب و روحانیون در این تجمع با سر دادن شعار "مرگ بر آل سعود خائن"، "آل سعود خائن ننگت باد، ننگت باد" خشم و انزجار خود را نسبت به وقوع این حوادث و کشتار مردم بیگناه توسط این رژیم سفاک و کودک کش اعلام نمودند.

آیت الله مجتهد شبستری ، در این تجمع، با بیان اینکه، این فجایع برای چندمین بار است که اتفاق می افتد، گفت: این ها همه نشان از سوء مدیریت و بی کفایتی رژیم سعودی در اداره حرمین شریفین است.

وی افزود: متاسفانه این رژیم کودک کش و جانی، به جان و مال حجاج ارزش نمی دهد و با وقاحت تمام و پر رویی مسئولیت پذیرش این حوادث را به گردن نمی گیرد.

نماینده ولی فقیه در خاتمه خواستار رسیدگی سازمان های بین المللی و سازمان کنفرانس اسلامی در این خصوص و اعلام جرم علیه رژیم آل سعود شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha