سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
مجتبی فاضل - آمار و بررسی حوزه

حوزه / امروزه هجمه‌های عظیمی از سوی دشمنان به دین وارد می شود، لذا ما باید هوشیار بوده و با دوری از افراط و تفریط در مسیر نشر دین گام برداشته، در این راه پیرو منویات رهبری باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بابل، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، معاون آمار و بررسی حوزه های علمیه در گردهمایی طلاب بابلی، ضمن تسلیت به مناسبت جنایتی که رژیم آل سعود  انجام داده، اظهارداشت: آن چیزی که این مصیبیت را سخت‌تر می‌کند، بی‌کفایتی و بی لیاقتی یک رژیم مرتجع است که دستش تا مرفق به خون مظلومین عالم آلوده  بوده و حرم امن الهی که در آنجا گیاهان،حیوانات ،جنبده ، درنده، بری و بحری در  امنیت  هستند، را نا امن کرده و بیش از  2000 نفر کشته می شوند.

وی افزود: البته برای اولین بار نیست که این نانجیب‌ها  این کار را انجام می‌دهند، یعنی کار باید به جایی برسد که این  از خدا غافلین ؛ در سرزمینی که همه امنیت دارند، حتی جانی بالفطره هم در آنجا پناهنده شود، کسی حق دستگیری آن را ندارد، این محیط برای حجاج ناامن می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل، بیان داشت: شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) برای ما خیلی ناگوار و تلخ است، اما تلخ تراین که انسان جایز الخطا حق قانونگذاری که در شریعت ما  ازآن خدا  و پیامبر(صلی الله علیه و آله) است را برای خود قائل شوند؛ یک بشر که سابقه فسخ و فجور دارد، خود را تا مقام قانونگذاری بالا ببرد و آن‌چه که خدا و پیغمبر(صلی الله علیه و آله) حلال کرده، حرام می کند.

وی،بیان داشت: امروز  کسانی که شعار دموکراسی می‌دهند، به خاطر  رقابتی که با ولیعهد دارند، جنگ قدرت به پا کرده و تاوانش را باید حاجی که به عشق زیارت می‌رود، بدهد، این بیش از پیش بی کفایتی رژیم آل سعود را مشخص کرد و باید این حرمین شریفین  اداره اش به دست همه مسلمانان باشد.

معاون آمار و بررسی حوزه‌های علمیه در ادامه سخنان خود، با اشاره به جایگاه و ارزش ترویج کنندگان علوم و فرهنگ اسلامی  گفت: ما این افتخار را داریم که می‌خواهیم فرهنگ و علوم امام صادق (ع) را نشر بدهیم، لذا باید قدردان این مهم باشیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود، با اشاره به هجمه معاندان به دین  یادآور شد: امروزه هجمه‌های عظیمی از سوی دشمنان به دین وارد می شود، لذا ما باید هوشیار بوده و با دوری از افراط و تفریط در مسیر نشر دین گام برداشته و در این راه پیرو منویات رهبری باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha