چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
آیت الله موسوی اردبیلی

حوزه / حضرت آیت الله موسوی اردبیلی با بیان اینکه ارتباطات از احتیاجات مهم مردم است گفتند: تعلل در این موضوع خوب نیست و احتیاجات مردم را در این خصوص باید فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»این مرجع تقلید عصر امروز در دیدار با سرپرست مخابرات ایران، ضمن تقدیر از پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی  ایران در زمینه مخابرات بیان داشتند، پیشرفت ها  در زمینه ارتباطات بسیار امیدوار کننده است.

ایشان  با بیان اینکه ارتباطات از احتیاجات مهم مردم است ابراز داشتند: تعلل در این موضوع خوب نیست و باید نیازها و  احتیاجات مردم را در این خصوص فراهم کرد.

عربستان در طبیعی جلوه دادن حادثه منا ناکام ماند

مهندس اسدالله دهناد نیز در این دیدار گفت: پس از حادثه منا شرکت ارتباطات سیار ظرفیت تلفن همراه را افزایش داد و مکالمات بین ایران و عربستان چهاربرابر رسید.

وی بیان کرد: عربستان می خواست حادثه منا را طبیعی جلوه دهد، ولی با وجود ارتباطاتی که وجود داشت نتوانست به اهداف خود دست یابد.

سرپرست مخابرات ایران با اشاره به اینکه 34میلیون خط تلفن ثابت در کشور وجود دارد گفت: سی میلیون خط به مردم واگذار شده است و تقریبا 38 درصد مردم دارای تلفن ثابت هستند.

وی گفت: 63میلیون شماره همراه اول ثبت شده است، که 81درصد مردم دارای خط تلفن همراه اول هستند.

دهناد ادامه داد: 590هزار خط تلفن ثابت و 1میلیون 200هزار خط تلفن همراه در قم وجود دارد که نشان می دهد تمام مردم قم دارای خط تلفن همراه اول هستند.

وی بیان کرد: 150روستای قم تلفن خانگی دارند و 52روستا علاوه بر تلفن ثابت دارای خدمات تلفن همراه نیز هست و140هزار تلفن ثابت در قم متصل به اینترنت  می باشند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha