چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز

حوزه/ پیامبر گرامی اسلام(ص) با معرفی جانشین به حق خود برای امامت و ولایت، دین اسلام و سعادت مسلمین را بیمه کرد و باید در همین راستا پیام های غدیر به دنیا مخابره شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام ارزنده، امروز در جشن غدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز، با تبریک عید ولایت، با اشاره به این که باید پیام غدیر را به جهان م مخابره کنیم، گفت: پیام غدیر، روشن شدن تکلیف امت اسلام و جامعه اسلامی بود و پیامبر گرامی اسلام(ص) با معرفی جانشین به حق خود برای امامت و ولایت، دین اسلام و سعادت مسلمین را بیمه  کرد.

وی با اشاره به این که پیام غدیر زنده نگه داشتن دین و ولایت پذیری است، تصریح کرد:امروز باید شیعیان و محبان امیرالمومنین(ع) تلاش کنند تا فرهنگ غدیر را در تمامی ابعاد، در مسیر زندگی و سعادت خود ترسیم نمایند.

امام جمعه الیگودرز در ادامه با تسلیت به خانواده های داغدار جان باختگان فاجعه منا، گفت: رژیم آل سعود با بی تدبیری و بی خردی جان هزاران نفر از حجاج بیت الله الحرام را گرفت و بار دیگر ثابت کرد لیاقت اداره حریم امن الهی را ندارد.

حجت الاسلام ارزنده در پایان با اشاره به این که این جنایت نابخشودنی است، خاطر نشان کرد: باید با پیگیری های مستمر علت اصلی فاجعه منا و جان باختن حجاج عزیز بررسی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha