پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
آیت الله موسوی جزاری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: اجرای هرچه بهتر و باشکوه تر عید غدیر، نابود کننده توطئه های وهابیت و فرق ضاله است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، شامگاه پنج شنبه، در بازدید از نحوه اجرای طرح «ضیافت علوی»، ضمن تقدیر از بانیان و دست اندرکاران این طرح عظیم، اظهار داشت: به یقین خدمت رسانی به مردم در این ایام عزیز، توفیقی بزرگ و الهی است که نصیب هرفردی نمی شود.

وی با ابراز خرسندی از اجرای این طرح، گفت: امثال چنین طرح هایی که در راستای ترویج معارف علوی است، کمک شایانی به بسط و گسترش معارف شیعی می کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، همچنین در ارتباطی زنده با سیمای مرکز خوزستان، عید غدیر را عیدالله اکبر خواند و گفت: عید غدیر بزرگترین عید مسلمانان است که من از محل طبخ 14هزار پرس غذای نذری امیرالمؤمنین(ع)، این عید بزرگ و فرخنده را به شما ولایتمداران عاشق امیرالمؤمنین تبریک و تهنیت عرض می کنم.

امام جمعه اهواز، با اشاره به روایتی در خصوص این روز مبارک، اظهار داشت: امام صادق(ع) در کلامی گهربار بیان می فرمایند «عید غدیر روزی است که خداوند دو برابر تعداد رهاشدگان از آتش جهنم در ماه مبارک رمضان و شب قدر و شب عید فطر از آتش جهنم رها می کند و گناه 60 سال را می بخشد»؛ پس سعی و تلاش خود را برای استفاده هرچه بهتر از این روز دوچندان کنید.

آیت الله موسوی جزایری، در پایان با تأکید بر این که اجرای هرچه بهتر و باشکوه تر عید غدیر، نابود کننده توطئه های وهابیت و فرق ضاله است، تصریح کرد: به یقین دشمن از این همه شور و نشاطی که شما مردم خوزستان در عید سعید غدیر خم داشتید، کور خواهد شد و إن شاءالله پس از این هم هرچه تلاش کند، نخواهد توانست شما مردم عاشق ولایت را از راه و صراطی که آن قرار دارید، منحرف کند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha