جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ |۱۹ محرم ۱۴۴۶ | Jul 26, 2024
کد خبر: 359765
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶
حجت الاسلام غفوری امام جمعه تفت

امام جمعه تفت گفت : تأسیس مدارس علمیه وهّابی در کشورهای اسلامی و کشتار مسلمانان و برادر کشی از اهداف صهیونیست ها و آمریکا علیه شیعیان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری میبدی امام جمعه تفت در جمع طلاب جدیدالورود حوزه علمیه خواهران استان یزد، در مرکز فرهنگی تربیتی ولایت شهرستان تفت، با اشاره به فاجعه منا و جان باختن حجاج در این فاجعه، اظهار کرد : اسلام از سوی جاهلان و شیطان بزرگ آمریکا مورد هجوم قرار گرفته و مصیبت بزرگی است که کفار چنان شیطنت می کنند که گروهی از مسلمانان با پشتیبانی استکبار با برادر کشی، مسلمانان دیگر را به قصد رفتن به بهشت از بین می برند.

وی تصریح کرد : کشورهای اسلامی مورد تهاجم دشمنان اسلام قرار گرفته اند، به طوری که برخی با ظاهری اسلامی مانند رژیم آل سعود به نیابت از صهیونیسم و آمریکا به کشور اسلامی و مظلوم و فقیر یمن حمله کرده و مسلمانان را نابود می کند.

امام جمعه تفت یکی دیگر از توطئه های دشمنان اسلام را تربیت عناصر ضد اسلامی و ضدّ شیعه دانست و ابراز داشت : سعودی ها با پول نفت مسلمانان مدارس علمیه وهابی تأسیس کرده اند تا ریشه اسلام ناب را بزنند.

حجت الاسلام غفوری اظهار کرد : از یک طرف آمریکا به دنبال گسترش اسلام آمریکایی است و از طرفی دیگر وهابی ها از انقلاب اسلامی و پیروزی آن و ولایتمداری ما هراس دارند و خون شیعه را واجب می دانند.

امام جمعه تفت از طلاب به عنوان سربازان امام زمان(عج) یاد کرد و افزود: اسلام، مبلغ و سربازانی در عرصه های مختلف فرهنگی می خواهد که آماده رزم باشند و طلاب می توانند از اسلام دفاع کنند.

وی، تحصیل در حوزه های علمیه را یک توفیق الهی دانست و خطاب به طلاب گفت: حوزه های علمیه مکان هایی نورانی است و شما آمده اید نورانی شوید تا خانواده و جامعه خود را نورانی کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha