یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
مهدوی محمدی فر - کرمانشاه

حوزه معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه از اجرای طرح تبلیغی "بینات" در سراسر این استان خبرداد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) اظهار داشت: با توجه به ایام و مناسبت های سال، جهت رونق گرفتن بیشتر بسترهای تبلیغی، باید از ظرفیت بزرگ اساتید و طلاب استفاده شود.

وی با اشاره به اجرای طرح بینات طی سالهای گذشته، بیان داشت: امسال این طرح  تبلیغی به صورت منسجم و گسترده در سطح استان اجرا می شود.

حجت الاسلام محمدی فر افزود : این طرح علاوه بر سطح شهر، در مدارس آموزش و پرورش و همچنین روستا هایی که فاقد روحانی هستند، اجرا خواهد شد .

معاون تبلیغ حوزه کرمانشاه ادامه داد: در این طرح اساتید حوزه که در حال تدریس هستند و طلاب مدارسی که دارای شرایط لازم بوده و حداقل دارای پایه چهارم باشند، بصورت منسجم بکار گرفته می شوند.

وی تصریح کرد:  امروز با توجه به توانمندی اساتید حوزه ، نباید تنها از پتانسیل آنها برای تدریس استفاده شود، بلکه باید از وجود آنها در فعالیت های تبلیغی و منبر و خطابه ، پرسش و پاسخ و سایر بسترهای تبلیغی استفاده شود.

حجت الاسلام محمدی فر در پایان یاد آور شد: امیدواریم با اجرای منسجم و گسترده این طرح اثر گذار، فعالیت های تبلیغی بیشتر از گذشته رونق گرفته و طلاب هم در امر تبلیغ بتوانند از این فرصت استفاده نموده و تجارب لازم و کافی را در این زمینه بدست بیاورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha