سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
کد خبر: 360405
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب ویژه دهه فجر

حوزه/ مدیر مدرسه امام خمینی(ره) علمیه سنقر و کلیایی گفت: ورزش برای سلامتی و رشد علمی امری ضروری است و طلاب باید به امر توجه بیشتری نمایند.

حجت الاسلام مجید بنی عامریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با تسلیت فرا رسیدن ایام عزای حسینی اظهار داشت : ورزش از ارکان اصلی حفظ سلامت بوده و برای رشد علمی و سایر زمینه ها امری ضروری است لذا طلاب به این امر توجه ویژه ی داشته باشند و از آن غافل نشوند.

وی با بیان اینکه طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) این شهر از این مهم دور نیستند و هر هفته برنامه ورزش صبحگاهی را به صورت گروهی اجرا می کنند تصریح نمود : ورزش علاوه بر سلامتی جسمانی موجب شادی و انبساط روح می گردد و افراد در طول روز از انرژی بالا و خوش خلقی بیشتری برخودار هستند.

مدیرمدرسه علمیه سنقر و کلیایی عنوان نمود: سلامتی و شادابی جسم و روح باعث می گردد ذهن از ظرفیت یادگیری بالایی برخوردار شود و این امر موجب می گردد طلاب در سر کلاس های درس و سایر برنامه های اخلاقی و آموزشی احساس خستگی نکنند و با ذهنی کاملا آماده و با طراوت و شادابی در تمامی برنامه های روزانه خود حضور داشته باشند.

حجت الاسلام بنی عامریان گفت : در دین مبین اسلام به امر ورزش توجه و تاکید شده است و خود پیامبر اسلام به یادگیری برخی از ورزشها مانند سوارکاری و  شنا را توصیه نموده اند، بنابراین این امر نشان دهنده جایگاه ورزش بوده است که نباید نسبت به آن بی تفاوت بود.

وی در پایان یاد آور شد : امیدواریم طلاب با جدیت به این مهم توجه کنند که علاوه بر سلامتی جسم و بدن با روحیه ای شاداب در میان مردم حضور داشته باشند و بعنوان الگو و اسوه خصوصا برای نسل جوان و نوجوان قرار گیرند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha