سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
فعالیتهای جهادی طلاب

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، از حضور فعال طلاب این استان در مناطق محروم وکمک به محرومان خبرداد و خواستار تدوین شناسنامه تبلیغی گروه‌های جهادی و ناطق محروم شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام فتوحی، ظهر امروز در کارگروه تخصصی بسیج طلاب و روحانیون با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و هم چنین شهادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام سجاد(ع) اظهارداشت: امروز باید درباره فعالیت های جهادی بسیجیان در مناطق محروم اطلاع رسانی و در این زمینه مستند هایی ساخته شود.

وی، با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون شرکت کننده در اردوهای جهادی علاوه بر خدمات عمرانی در حوزه های فرهنگی و ارتقاء بینش دینی و فرهنگی مردم مناطق محروم نیز خدمت می کنند، تصریح کرد: برای ساماندهی و بازخورد بیشتر فعالیت ها بهتر است شناسنامه تبلیغی اعضاء و مناطق تهیه شود.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با بیان اینکه اعضای اردوهای جهادی بهتر است در طول سال فعالیت جهادی خود را به صورت مستمر ادامه دهند خاطر نشان کرد: در طول سال نیز باید ارگان ها و نهادهای جهادی به مناطق محروم سرکشی نمایند و در جریان نیازهای مناطق قرار گیرند.

حجت الاسلام فتوحی، در پایان با اشاره به اینکه امروز خدمات اعضای اردوهای جهادی در مناطق محروم بر کسی پوشیده نیست، یادآورشد: در خدمت به مردم مناطق محروم، اخلاص و انگیزه الهی برای خدمت باید در سر لوحه فعالیت  قرار گیرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha