سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
عبدالله عسگری - امام جمعه زواره

حوزه/ استاد حوزه علمیه اصفهان در پایان بد عهدی و پیمان شکنی را از خصایص استکبار و مستکبرین دانست و مبارزه و مقابله با آنها را یک امری ضروری براساس دین عنوان کرد.

حجت الاسلام عبدالله عسگری، امام جمعه زواره در گفتگو با خبرگزاری«حوزه» در اصفهان  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون ممنوعیت مذاکره با آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی  گفت: آنچه که  رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مذاکره با آمریکا بیان کردند، فصل الخطاب همه سخنان و نظرات است.

 وی افزود: عده ای خیال می کنند که اگر باب مذاکره با آمریکا باز شود وضعیت کشور بهتر می شود، در صورتی که اگر به گذشته بر گردیم حضرت امام(ره) هم همین موضع امروز مقام معظم رهبری را داشتند، حقیقت هم همین است که آمریکا یک دروغگوست و حتی در مذاکرات هسته ای هم تا جایی که منافع خودشان لطمه نبیند عمل می کردند.

امام جمعه زواره ، گفت: رژیم اشغالگر قدس، القاعده، داعش، وهابیت و گروه های تکفیری که به جان مسلمانان افتاده اند همه زاییده خوی استعمارگری آمریکاست، لذا تصور اینکه از مذاکره با چنین کشوری انتظار نتیجه مثبتی داشته باشیم توهمی بیش نیست.

وی افزود: در مساله انرژی هسته ای نیز مقام معظم رهبری بارها فرمودند که به نتایج آن و تعهد طرف مقابل خوشبین نیستند و تنها با رعایت خط قرمزها با مذاکره در خصوص مساله هسته ای موافقت کردند.

استاد حوزه علمیه اصفهان در پایان، بد عهدی و پیمان شکنی را از خصایص استکبار و مستکبرین دانست و مبارزه و مقابله با آنها را یک امری ضروری براساس دین عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha