جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
مجتهد شبستری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از پوشش و انعکاس مناسب برنامه های عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در شبکه های سراسری و استانی صدا و سیما تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، در پیامی، از صدا و سیمای مرکز استان و شبکه‌های سراسری در انعکاس مناسب و پوشش عزاداری‏های حسینی تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است: عزاداری‏‌ها و سینه زنیها در ایام محرم روز به روز بیشتر شده و این نشان از توجه ویژه مردم به این ایام و مولا و سرور خود، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است و صدا و سیمای استان و شبکه‎‌‏های سراسری هر سال در این ایام، با عزاداری‌‏ها همراه بوده، اما حضور صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و شبکه‏‌های ملی امسال در دهه اول محرم بیشتر از سال‏‎‌های پیش به چشم می‏خورد و من به همه کسانی که دراین عرصه بخاطر حضرت اباعبدالله حسین(ع) و برای مردم زحمت کشیدند می‌گویم: جزاکم الله خیرا. 

امیدوارم صدا و سیمای استان، در نشر معارف دینی و اسلامی که امروز مردم به این مطالب بیشتر احتیاج دارند روز به روز عالی‏تر، پربارتر و مؤفق و مؤید باشد.

بنده به نوبه خود از همه دستاندکاران این مجموعه تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم این عزاداری‌ها مقدمه معرفت و شناخت اهداف قیام حسینی باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha