چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
شهید گمنام

حوزه/ دبیر جامعه وعاظ کرمانشاه گفت: باید با تداوم راه شهدا وعمل به فرامین مقام معظم رهبری، در مسیر اعتلای بیشتر اسلام تا پیروزی نهایی قدم برداریم.

حجت الاسلام رحمان فرج الهی در حاشیه مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام در کرمانشاه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهار داشت : تشییع پیکر شهدای عزیز موجب برکات برای ایران اسلامی است و عطر این عزیزان فضا را معنوی کرده، چرا که شهدا با جانقشانی و رشادت امنیت و آرامش را برا ما به ارمغان آوردند، لذا جوانان باید با الگو برداری از شهدا، قدردان این موهبت بزرگ الهی باشند.

وی با اشاره به این که امسال به نام وحدت و همدلی نامگذاری شده، عنوان کرد: حضور شهدا علاوه بر ایجاد فضای معنوی، دل های پاک و شفاف عزاداران حسینی  را بیشتر به هم گره زده و نزدیک نموده است .

دبیر مجمع وعاظ کرمانشاه با تاکید بر این که جایگاه و موقعیت کنونی کشور به برکت خون شهداست، تصریح کرد: این جایگاه عظیم در سطح بین المللی به واسطه ایثار و جانفشانی شهدا به دست آمده وما تحت هر شرایطی باید رهرو اهداف و آرمان های والای آنها باشیم.

حجت الاسلام فرج الهی با بیان این که پیام، وصایا و تصاویر شهدا به انسان آرامش می دهد، افزود: گرامیداشت و تکریم شهدا علاوه بر قدردانی از ایثار و رشادت این عزیزان، موجب آرامش دل ها می گردد و معنویت خاصی به زندگی می بخشد.

وی در پایان گفت: باید با تداوم راه شهدا وعمل به فرامین مقام معظم رهبری، در مسیر اعتلای بیشتر اسلام تا پیروزی نهایی قدم برداریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha